Friskis & Svettis!

Hejsan!

Har inte kunnat blogga på HELA dan! För efter skolan gick jag och Sofia på stan... igen, för att hitta ett par skor, och jag la undan mina svarta skor. Och sen så gick vi till mammas jobb, och efter en stund var hon klar där, så då gick min mamma, jag, Sofias mamma och hon på stan, för att dom lixom skulle "hjälpa" till. Så nu har jag lagt undan skorna till lördag. För att jag vet inte om jag kommer andvända dom så mycket, och dom kostar 400.
Sen så gick vi runt till andra skoaffärer, men hittade inget... Så vi får se. Sen fick vi skynda oss hem, för vid 7 skulle jag, mamma och Sofia till vårt första Friskis & Svettis pass! (för mig och Sofia) och det var jätte roligt! Sen så åkte vi hem och jag duschade. Och nu sitter jag här :) Ska alldeles strax gå och lägga mig och läsa. För nu är jag trött i benen! :)



Ps: Nu, idag var det sista gympan med klassen :( Och sista spanskan :´( Börjar bli sorgligt det här...
Puss! //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0