FÖRLÅT!

Hej!

Förlåt för jätte dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte hunnit att blogga efter skolan. Jag har varit på stan en hel del. Igår var jag på stan med Sofia, Tove och Victoria, vi åt på donken. Sen så gick Victoria hem och jag, Sofia och Tove forsatte att gå på stan. Jag skulle leta efter ett par tights, och en bolero men jag orkade inte titta på det, så vi gick runt lite. Sen så gick vi hem till Sofia, och hade det kul, låg och skrattade :D Sen så gick jag vi och handlade åt mamma, vi köpte jodrgubbar! SHIET vad gott! 

Idag var det absolut SISTA dagen med klassen :( Vi städade hela dagen, men i slutet så fick vi gå in i ett annat klassrum, käka chips, godis, kex och dricka läsk och juice och titta på en video där vi hade en musikal i 4:an. Dom hade spelat in det! Och guud vad små alla var! ÅHH det var så roligt att se! Kommer verkligen sakna alla. Både i vår klass och i 6B :( Jo jo, det ska bli skönt med sommarlov i morrn, men sorligt också.
Efter skolan åkte jag, Sofia, mormor och morfar till Skokanonen igen, eftersom mitt spänne på mina nya skor gått sönder :( Där lagade dom det, sen åkte vi ner och köpte ett par tights och en bolero. Snyggt :D


MUMMSS!!


Snyggt namn ;)


Ny färg till klänning :D


Idag! :) (Ser så himla spinkig ut) Tycker ni inte det?


Ridlägret! :D

Puss! //


Kommentarer
Postat av: Toffsan<3

HA det så jätte jätte kul på ridlägret!!! Kommer tänka på dig varje dag! och se till att bara ha det kul!! <3 <3 <3 <3

2011-06-16 @ 14:05:55
Postat av: Emma

Taaaack. Älskling! Jag tänker redan på dej varje dag <3333333

2011-06-17 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0