Förlåt asso....

Fånig kommentar:

Linnea om Kommentar..:

gurkan sög, precis som du.:PpPpPppPPPppPPPP

Svar: haha.... Men Crille var lika dålig isåfall, så det löser sig ;)

 

Förlåt asso om jag tjatar MEN FAN vad tråkigt jag har! Tvingade brorsan att följa med mig att köpa glass och en liten läsk. Har legat framför tv:n hela j*vla dan -.- 
Sett på BB och så... Har precis bokat 2 biobiljetter till "water for elephants" för mig och mamma :) vi har velat se den hela tiden, och imorgon går den typ sista gången. Tjugo över 9 går den! Den har allltid gått så sent. Typiskt. Men det blir mysigt :)
Ska gå och lägga mig och sen en film snart tror jag.... nej, men så får det nog bli :)


Fråga Cappe hru han lyckades med detta... haha xD




Saknar er tjejer redan ♥

Puss och vi hörs imorrn. btw kanske jag inte bloggar förens på eftermiddan, ska jag på utsläppet imorgon redan klockan 9.  KRAMAR!!

//

01 Juni, 16:49


Kommentarer
Postat av: Sofia <3

Saknar dig också redan gumman <3 puss <3

2011-06-02 @ 10:50:31
Postat av: Emma

Puss på dej hjärtat! <3

2011-06-02 @ 15:26:25
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0