Finally!

Hej!

Nu är jag hemma hos pappa. Efter skolan gick jag,Sofia, Jennifer och Vendela till din sko... igen! Men sen så cyklade jag och Sofia till min mammas jobb.... igen. Och efter 30-45 minuter så åkte vi till en skoaffär som ligger vid kruttornet, men där fanns inget alls! Så efter det åkte vi till Skokanonen, och där hittade jag ett par blå klackskor! Äntligen... Och sen min klänning, perfekt! =) Sen så cyklade jag och Sofia till stallet och red barbacka i kanske 1 och en halv timme. SKIT kul hade vi! Vi skrttade, travade och galopperade i backar uppåt och neråt (som finns i skogen) och det var jätte roligt! Sen så galopperade vi på en galoppstig, och SATAN vad kul! :D
ha-ha! Sen så fick jag skynda mig hem, för jag skulle hem till pappa. Så jag bytte om snabbt till vanliga kläder, och sen åkte vi hem till pappa och såg på Vampire Diaries! Vad spännande det blir! Är så grymt bra...
Nu ska jag och lillebror, sitta och titta på studentvagnar som åker förbi! Det är så roligt att se, för alla är jätte glada och vinkar till en :) tihi.


mongo bild x)


För en stund sen


Mina skor :) (Snyggare i verklighet)


Och min klänning! Tsm blir de bra de :)

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0