Bra dag!

Tjena!

Nu har jag och Sofia ätit hemmagjord pizza, mummma! :D Idag har det varit en SKIT rolig dag!
Vi vaknade som sagt halv 9, och låg typ o sängen till typ halv 11. Sen så gick vi hem till mig och packade lite smått till lägret. Efter det stack vi till stallet. Där red vi först i ridhuset, tränade på lite dressyr och sånt, gick JÄTTE bra! :D
Sen så red vi tillbaks till stallet och tog av sadlarna och red barbacka ut i skogen. SKIT vad mysigt och kul det var! Vi galopperade på galoppstigen typ 4 ggr :) SHIET vad kul :D Sen så vände vi hem och fixade hästarna. Vi fick se 2 rullande hästar i hagen sen, så söta! :D Sen så cyklade vi hem och åkte till darhve. Där var det egentligen meningen att jag bara skulle få ridskor. Och det hittade vi ett par, sen var det typ massa rea saker där, så jag fick ett par ridbyxor och 3 par strumpor! (Se bild ↓) Sen så åkte vi till willys och köpte två pack med jordgubbar och 4 liter läsk.
Vilken bra dag asso! OCh nu har vi ätit. Om 10 minuter ska vi se VD ! Så sjuuukt spännande! Och sista avsnittet :(




Mina nya skor



Byxorna :)


Och mina strumpor...


PUSS!! //


Kommentarer
Postat av: Alva ;)

Fin bakgrund du har ;). Det blir bara dåligt för mig när jag ska lägga in nån bakgrund på min blogg, jag vet ej hur jag ska göra. Header vet jag hur man gör men inte bakgrund :P. Vet du elr har du fått hjälp från nån :) ?

PS. ska du vara med på något av ridlägrerna på rävhagen :)?

2011-06-17 @ 21:37:36
URL: http://adidasgirl.blogg.se/
Postat av: Sofia :)

Tack för ridturen idag, hade jätte roligt<333 Jag skulle bara säga att jag tycker du är en jätte bra kompis, underbar, sötast, snällast och bäst! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta gumman! Love you! <3333333

2011-06-18 @ 00:02:46
URL: http://mmyyliife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Och det finns mycket mer om dig gumman <333

2011-06-18 @ 00:04:19
URL: http://mmyyliife.blogg.se/
Postat av: Sofia:)

Puss på dig gumman :* <333

2011-06-18 @ 00:13:03
URL: http://mmyyliife.blogg.se/
Postat av: Toffsan<3

Åhhhhh!!!! det låter jätte musigt gumman!!! <3333333333 puss puss!!

2011-06-19 @ 13:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0