Black Eyed Peas-Meet Me Halfway

Hejsan!

Nu är jag hemma från det där utsläppet av hingsten! Det var verkligen en upplevelse! För hästarna kom galopperande från skogen, och först såg man dom inte, utan man hörde bara dunder av galopperande hovar. Det var skit coolt! Sen kom typ runt 40-50 hästar! Jag hade förväntat mig typ 10. Och runt 25 föl! Det var SÅ gulligt!
Sen fick man gå in till hästarna i hagen, och dom var hur snälla som helst! Men inte så keliga.
Men sen skulle dom ge dom spray så att flugor inte skulle hålla på och suga blod ifrån dom. Sen så släppte dom ut dom igen, och alla fick gå ur hagen. Sen så när vi står och tittar (för att vänta på hingsten) och så skriker en kille: -Akta er hingsten kommer nu! Och jag som står längst fram ser inte hingsten ännu. Och jag tror först att den är svart och stor (som man lixom tror) men sen när alla flyttar på sig står en liten, brun hingst där xD haha! Det var faktiskt en rolig tanke. Att först tro att den är stor och lixom svart, och sen helt tvärtom :) hehe!
Sen så åkte vi till mormor och morfar i tofta. Och satt och pratade lite. Sen så åkte vi hem. Och nu sitter jag här :)
Lyssnar på Black eyed peas med Meet me halfway! En gammal låt som jag lyssnade på förut :)


PUSS!! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0