BB

Tjena!

Nu sitter jag och tittar på BB. Finalen vet ni :D Tycker Simon ska vinna, annars Martin. HATAR Peter! Gurkan är ju för j*vla nice! Tycker jag! :) Nu är jag också hemma från en härlig middag. Ute på landet. Hos mina a-kusiner ni vet :) (och mina riktiga kusiner var också där) Det var jätte trevligt. Vi åt korv, potatis och grönsaker. Vi hoppade studsmatta också! Kul var det!
Efter det åt vi efterrätt. Det blev glass, hemmagjord chokladsås, maränger och grädde, DET var RIKTIGT gott!
Satan vad gott det var.... :D Haha.. Sen så gick vi ner till stranden, och Bella fick bada! Hon var så söt! :)
Nej nu har jag inte tid och blogga mer :D


haha!








Dagens outfit! :)

NEJ !!! Nu ska jag se BB!!! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Jätte fina bilder <3333333333

2011-06-06 @ 10:14:29
Postat av: Emma

Tack älsklingstjejen! <33333333333

2011-06-06 @ 10:29:07
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0