1 j*vla meter!

Tjena!

Nu sitter jag och käkar glass! Mumma! Känner mig lite smått fetto, har ätit så himla mycket sött! aja gött är det och det är sommarlov :D Jag och Lollo (www.lovisaeklofff.blogg.se) har bestämt att vi kanske ska gå på kneippbyn imorrn. Vet inte ännu, för måste fråga mamma. Och då ska kanske Hampus och Simon också följa med. Vet inte om det blir så. Vi får se :) Aja, jag var ute med Bella förut på bakgården och jag tar fram några hinder. Jag höjer upp till 1 meter för att se om hon klarar det, och hundj*veln hoppar! Fyyfaan! Haha, fatta vad glad jag blev !? Hon är BÄST! ♥ Fick några bra bilder på henne. ÅH! Jag vill iväg och bada med någon på Melonen, men jag kan inte lämna hunden här!  Hon käkar fan upp allt! Skor och hela skiten! Får se hur jag gör.


Blå-gula tåget :D


mumms! :D


Aw! ♥ Min älsklings vovve!


WII!


Några vägringar blev de x) ♥




Här hoppar hon 1 meter, men jag hann inte riktigt med, men man ser hennes baktass och skuggan, så det så! :D

Puss! ♥ //



Kommentarer
Postat av: amanda

Naw vad duktig din hund är, min lillebror (zeb) vill också ha en sådan. Han skulle vilja träffa den någon dag! Hoppas du kommer iväg på melonen någon dag nu då. Puss o kram

2011-06-27 @ 22:15:56
URL: http://amandawiiman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja det är klart :D <3333

2011-06-27 @ 22:47:46
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0