Ziperall! :DDDDDD

Tjena mors gummisnopp! :D

Är med Sofia just nu, hon har precis kommit och vi har testar hennes ziperall. Hon fick den igår. Och min har ännu inte kommit :( Även fast jag beställde min typ 1 månad innan :o!
Igår orkade jag inte blogga för att efter Kneippbyn åkte jag direkt till akuten, för att min bror blivit inlagd. Han skulle bli opererad! Tänker inte berätta vrf, för han kanske inte vill och det är ganska privat. Men jag var ganska lessen och orolig, men det gick bra :) Så nu är han bra igen! :D Han och mamma stannade där över natten (dom var tvungna, det är man alltid tvungen efter en operation) så jag sov hos pappa. Han gick upp typ 8, och sen så vid typ halv 11, 11 så kom mormor och morfar och hämtade mig och körde hem mig. Resten av dagen har jag varit och handlat, och sen så har jag hämtat posten vid lägenheten. Det har varit min dag :D Snart ska vi kanske gå och köpa glass! mumma! :D




Ha-ha...liiiite för stor xD






Puss! //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0