True love, never ends..

Morsning!

Var inne på datorn i förmiddags, men den dampade loss, så till slut fick jag nog och stängde av den, och hann inte blogga. Iaf idag så har jag varit på stranden eftersom det varit fint väder :) Sofia kom dit med sin pappa. Så vi hoppade i vattnen på en gång, och det var kallt! En liten stund senare gick vi upp till husvagnen och hämtade pengar, för vi skulle gå och spela minigolf. Jag vann med skicklighet! ;) Efter min snygga vinst, gick vi ner till stranden igen och badade. Då var det lite skönare. Sen skulle Sofia åka hem, och jag,mamma och Robin gick upp till Tofta beach, där några killar uppträde och sjöng låtar. När dom sjungt klart gick vi till pizzerian och beställde lite mat som tog typ en halvtimme att få ^^ Och där samtidigt träffade vi Eva, Niklas och Fanny (min kusin och hennes föräldrar) Viktor stannade hemma. Vi gjorde dom sällskap, eftersom vi ätit klart och dom väntade på sin mat. Deras mat tog nästan en timme att få! -.- Fy satan.. Vi planerade att köra en minigolfs match igen (mamma, jag och Robin) men vi sket i det, eftersom det började småregna. Så vi gick hem och nu sitter jag här :)




Ohej!




Tofta beach club.


-.-




Puss!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag satt på 10 sekunder på kameran :D Och sen väntade jag tills det hade gått 10 sek och sen hoppade jag <3

2011-07-28 @ 11:17:47
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0