SKABB!!!

Hej!

Vid typ 20 över 11 kom Sofia och hennes mamma och hämtade mig och så åkte vi till stranden, det var bara det att det var inge sol och kallt som satan både uppe på land och i vattnet, så vi åkte hem efter typ en halv timme-timme.
När vi kom hem, så skjutsade dom hem mig, och jag gjorde typ ingenting då, satt vi datan en stund.
Och sen ringde Sofia och undrade om vi kunde va, och det kunde vi, så vi gick ner till melonen och badade.
Vi va med Jocke, hennes bror och Johan, Jockes kompis. Vi lekte tafatt, kastade ring och lite sånt :)
Kul. Men precis när vi skulle gå upp, gissa vad vi ser som ligger på botten? Bajskorvar! Det var så jääävla äckligt!
Fy faan! Vem fan lägger sig en hög i en pool lixom!? Det var så jävla skabbigt!
Vi gick ju direkt och sa till, och sen så gick jag och Sofia upp och duschade på en gång. Sen så åt jag, spagetti och köttfärsås och Sofia gick hem. Nu gör jag ingenting, förutom att blogga :D


Saknar! ♥





SAKNAR ER ALLA!!! ♥

Puss! //





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0