MÖMS!

Hej hej!

Nu har jag kommit hem till mamma. Pappa skulle upp och jobba imorse, och mamma kom och hämtade mig och Robin vid halv 11 kanske? Jag vet inte riktigt, då tog vi med oss Bella och åkte ut till Lojsta för att titta på dom vilda Gotlandsrussen som dom plockade ut kanske 12 stycken och sen fick den finaste hästen pris osv.
Det småregnade, så det var inte jätte kul att stå där, men hästarna var fina :) Haha! Hade på mig mina flipflops xD
myys.... ^^ Sen så åkte vi till Klintehamn och fikade på ett café där det fanns, FÖR mycket gott! Men till sist valde jag en rulltårta, med vispgrädde och vaniljsås och en jordgubbe på. Fan det godaste jag ätit! ♥


dreglar*



puss! //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0