I love the way you lie...

Hej!

Sorry för den dåliga uppdateringen, men pappas dator är så grymt seg, det går knappt att föreställa sig -.-
Igår så var vi på den där festen iaf, det var mycket trevligt, vi åt lax till mat (blä) fick körv ist, sen så snackade vi (kussarna, Robin och jag) och vi såg på "trassel" med dom små kidsen. Sen så åt vi glass, vi fick ta glass med strut, men i mini format :) mömma! Och sen så satt vi och snackade igen, jag och Fanny (kusin) var ute och skulle passa med en boll. Och dom som bodde där då, hade en pool, som vi skulle lobba i bollen i, och en gång så skulle jag tvätta mina fötter där i, för dom var gräsiga, så jag sätter i min fot i poolen och snubblar till, så jag ramlar NÄSTAN i poolen xD haha! :PPPP Fy fan vad vi garvade. Och sen typ nästan när vi skulle åka hem, oskade det och mullrade. Och det SPÖregnade ^^ Men tillslut åkte vi hem och vi var hemma kanske vid 12?
Idag så har jag varit hemma hos farmor och farfra. Farmor låg i sängen och hade as ont :( stackarn...
Sen så fikade vi och var ute och lekte. Nu har jag precis varit ute på en 30-minuters powerwalk med Bella! :DD
haha, skönt o komma ut iaf!


SAKNAD! ♥



Puss!//Emma


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaaa maten var MYCKET gott :D Aw tack sötnos, din blogg är också as grym :* <3333333

2011-07-24 @ 10:08:06
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0