happyface

Hej!

Nu är våra a-kusiner här, vi har käkat pizza precis! mumms! När dom kom hit klockan halv 3, så åt vi lite lunch och sedan så gick vi ner till stranden. Just nu regnar det, och oskar, då och då. Skit väder. Inge roligt!
Ikväll tänkte jag gå till affären och köpa något gott.. som jag gör för det mesta hela tiden nu :) och sen ska vi väl titta på film? Imorgon åker vi hem, och då åker vi hem till vår lilla lägenhet igen! Längtar, men ändå inte, måste ju packa upp allt från mitt rum :( På onsdag som sagt ska jag följa med Sofia till Norrtälje. Det kommer bli skit kul!


Saknar dii hesten! ♥


Jag är sjuk, jag vet, men jag saknar skolan! ♥


Saknarrrrr!

PÖZZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0