Tjena!

Idag vaknade jag klockan halv 10. Mysigt i husvagnen! :) Då åt vi och sen så gick jag och duschade. En stund senare åkte vi ut till Klintehamn och fikade på "bullboden". Jag tog en chokladboll. Sen åkte vi vidare till coop och handlade där. Vi handlade mat osv. Och sen så åkte vi förbi mormor och morfars gamla hus i tofta! Skiit, där har jag varit i hela mitt lilla liv :) Förut asso. Nu sitter jag hemma i husvagnen framför datorn och tv:n och gör inget. Vi ska väl fixa mat snart. Det blir köttbullar, potatis, brunsås och lingon! Satan vad gott! :D
Imorgon ska vi väl börja packa lite smått, jag trrooor vi åker hem på lördag. Juste! Sen i nästa vecka (onsdag) ska jag åka med Sofia till hennes mormor i Norrtälje! Kommer blir grymt! :) yay!


Söt som socker! ♥

Puss! //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0