Emilia ♥

Hej!

Nu ligger jag i sängen och ska strax börja göra mig i ordning för sängen! Men först ska jag läsa klart min bok: "Vampire Diaries" . GRYMT bra bok! Precis efter att Micke, Rasmus och Hannes åkt, kom Emilia! Dom hade tydligen också en husvagn lite längre bort. Mamma hade mött henne, när hon varit på toan, som ligger lite längre bort!
Hon hade kommit samma dag som jag. Och ska åka imorgon som jag :) Vi gick nere vid stranden, och där så stod vi och doppade fötterna :) Det var SVINkallt i vattnet! Sen så gick vi till hennes föräldrar, en pyttestund, dom satt i tv-rummet som finns här också. Efter typ 3 min, gick vi tillbaka till vår husvagn där Robin och Casper (Emilias bror) satt och spelade xbox. Vi tittade på en stund och sen slog vi över och tittade på Harry Potter. När vi sett klart filmen gick dom hem. Nu har jag precis klätt av mig, och satt på mig pjamas, så godnatt! ♥


Jag och Milia ♥

Puss och godnatt! //





Kommentarer
Postat av: Maily

Det va kul, vi måste ses snart igen!! :D Kramis!<3<3<3

2011-08-01 @ 22:04:12
Postat av: Anonym

Det va kul, vi måste ses snart igen!! :D Kramis!<3<3<3

2011-08-01 @ 22:05:27
Postat av: Anonym

Det va kul, vi måste ses snart igen!! :D Kramis!<3<3<3

2011-08-01 @ 22:06:43
Postat av: Maily

Datan hackade upp sig! <3<3<3

2011-08-01 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0