Baby... come back to me.. ♥

Nämen tjenare alla gRisar :D

Nu är jag på plats hos pappa. Han kom och hämtade oss och så åkte vi ut till farmor och farfar. En liten stund senare åkte vi ner till stan och hämtade hem Donken mat. Vi hade någon rabattkupong därifrån. När vi ätit klart (hemma) så gick jag ut med Bella en stund, och nu sitter jag här :) Ska på stan med Jenna och Sofia imorgon. Kul :) Och sen på kvällen ska jag och Sofia på Brazil Jack! :D haha, så grymt bra...  Tycker jag .. :)
Så jag ska höra av mig till Jenna imorrn när jag vaknar.


I love you soooo much! ♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

Aw! Men du ännu bästare! <3 Love you2 <333333

2011-07-09 @ 09:57:27
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0