Alvedon,,tack!

Hej!

Ursäkta för dålig uppdatering idag men jag har helt enkelt inte orkat blogga. Är sjuk nämligen... ^^ I natt fick jag hög feber, då tog jag en alvedon och det blev bättre. På morgonen så var jag så sjukt hungrig, så jag åt en macka, och la mig och tittade på tv. Senare, vid typ 1 åkte pappa iväg för att handla och massa saker, då var jag, Robin och Bella hemma. Jag sov i några timmar, och jag var vrålhungrig hela tiden, så jag bad Robin göra en macka till mig, men den gick inte ner, jag blev typ illamående och kunde inte äta! Även fast jag var skit hungrig.
Jätte jobbigt. Jag kunde knappt gå på toa heller, för då blev jag också jätte yr och illamående. Så himla hemskt.
Det blir ju inge stan och cirkus för mig idag -.- Sen kom pappa hem med en Tutti Frutti påse till oss båda, ett glasspaket och tre munkar. Det ska bli gött. Och sen köpte han fil också. Fy fan vad den gjorde susen! Nu är magen i gång igen :) så nu mår jag ganska bra, är ganska varm bara. Så idag har jag typ levt på alvedon ;)
Jag och fia tänkte kanske gå på cirkusen imorrn ist, vi får se hur jag mår :)

Puss och vi hörs senare! Okrar inte lägga upp bilder.... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0