Lördag !

Hejsan ! :)

I helgen är jag hos pappa , men jag blogar från farmor och farfar :) , Imorgon ska vi ha "kalas" för släkten,
då kommer dom hem till oss , och äta tårta o.s.v
Igår var jag istallet , tog Sherry och Lisa och red i två timmar ungefär.
Det gick väl bra , Lisa har varit så stel förut, hon har inte ens kunnat gå ställd inåt, men dom har stretchat (stavning?) henne ganska länge, så nu går hon skit snyggt !
Verkligen kul , hon har ju haft en skada i benet skit länge, så hon håller på att bättra sig ! Jätte kul !
Idag ska vi väl inte göra något särsklit, mysa tror jag xD !
Det är ju massa snö ute , så man får väl dra sig ut också :D

 
En söt bild jag hittade på Sessan på nätet :) <3


En till :) haha ! sååå söööt <3

Puss ! Vi hörs på måndag, (då är min födelsedag ! jippi ! :) :D <3)

Pussar ! /Emma♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0