JAG LEVER ! :D

HEJ!

Ska bara säga att jag lever! :D Och förlåt för dålig uppdatering , MEN ! Datorn pajade bara sådär ! Skärmen var helt svart och det kom
inte upp något , men nu går det igen , kommer förmodligen inte bli så mycket inlägg eftersom vi inte kan vara för mycket inne på datorn , har använd den för mycket xD
Dagen har varit bra ! Och igår på ridning bockade Sessan för första gången med mig !
Haha ! det var ett litet men tillräckligt skutt för att man skulle hamna framför sadeln :D
Jag tappade stigbyglen , och jag fick verligen inte i den , men till slut var jag tvungen att släppa tygeln med ena handen och ta i remmen och vi galopperade då , och hon märkte att jag höll på med något , och då tvärstannade hon och bockade ! :) haha ! Men jag höll mig kvar ! <3 Lille bushästen!<3
Ska bara säga att jag och Sofia har bokat ridläger till Gannarve i år! Blir inte rävhagen :(



<3 YEE ! :D

Ska gå träna på glosorna som vi har till imorrn ^^

Puss !! //Emma ♥


Kommentarer
Postat av: IDA JOHANSSON

sv: Tack gullet ! <3

2011-01-28 @ 22:42:06
URL: http://iidajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Sofia!<33

Men det ska väl bli kukl och gå på Gannarve också? Puss <3 :)

2011-01-31 @ 20:30:37
Postat av: Sofia! <33

Jag menade kul? Hehe xD :) <3

2011-01-31 @ 20:31:46
Postat av: nora

gannarve är sjukt bra kan jag lova dig!

Har ridit där i flera år och gått på 1 ridläger :) men rider inte där längre..

2011-02-03 @ 16:22:47
URL: http://noraaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0