Hittad hund ! :o

Hej hej ! :)

Idag har det varit som vanligt....kul ! =) I skolan asså :D
Efter skolan gick jag och Sofia och fick syn på en i vår klass som jagade en hund xD
Vi gick fram och frågade om det var hans hund, eftersom han har en helt annan ras (han har nämligen en hund)
Och han hade tydligen hittat hunden och skulle gå till polisen med den, men han hade typ inte tid , så jag och Sofia gjorde det, och den var sååååå söt !! :) <3 hihi !
Jaa , egentligen skulle jag vart vid stallet nu , men jag orkade inte eller hade tid...
Har som sagt varit jääävligt trött den här veckan :s
Aja....nu ska jag bara ta det lungt , och titta på tv :D I morgon ska jag till dahrve (stavning?)  , en stor hästaffär :) <3


Hunden "Ludde" (Vi kallade den det:D) IGNORERA mig ! <3


Saknar ridlägret <3


Älskling <3

Puss !! //Emma ♥


Kommentarer
Postat av: malak

nåååå vilken söt liten vove

2011-01-14 @ 18:34:54
Postat av: Emma

JAA !

2011-01-14 @ 22:30:17
Postat av: malak

:)

2011-01-15 @ 08:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0