Fredag ! :) Äntligen !

Hejsan Hoppsan !

Förlåt för dålig uppdatering ! MEN ... datorn är så som den är.... ! ^^
Idag har jag varit i stallet , Tove (Vendelas och Amandas mamma) var med mig lite grann....först red jag Lisa och sen kom hon ut med sherry , och GUD vad Lisa blivit fin !<3 Lille sötnos ! Det gick iaf jätte bra !
Och ikväll har jag varit hemma hos Amanda och Vendela och badat bubbel-pool! Fast Vendela var inte hemma
:( Bara Amanda :)
Och det är redan fredag ! (!!!) Tycker ni inte veckan gått fort !?
Aja... känns som ett meninslöst inlägg ^^ Har inget att skriva om längre .....
På söndag iaf ska jag vara funktionär på en tävling med finaste Sofie ! <3  KUL ! Får inte vara med och tävla själv :( 


Puss puss ! //Emma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0