Dålig uppdatering^^

Hejsan ! :)

Jag vet att jag är urkass på att blogga , men gör så j*vla mycket....
Idag tex varjag på postkodlotteriet , här på Gotland har haft tur igen :) ! Men inte just vi...
Märta som äger ett fik (märtas cafe) vann ca 37 miljoner !!!!!! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Fy faaan , tänk och vinna det :D
Sen kom idolerna: Olle, Weise och Minnah och sjöng , har bilder men hinner inte lägga ut det nu ,
eller rättare sagt orkar ... som jag aldrig gör ^^ haha ! :s

Aja .. .imorgon LOVAR jag '!
KYSS  //Emma♥


Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

sv: Jo det tykcer jag med! :D<3

Kram <3

2011-01-16 @ 20:23:31
URL: http://iidajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0