Ansiktsmask :D !

Hejsan ! :)

Hur har ni haft det i dag? Bra ,? , för mig med :D
Först och främst vid typ fem i halv 11 gick jag till Sofia , vi skulle ju åka till dahrve , Den stora hästaffären...
När vi kom dit , hittade jag ett spö , ett som hade silvrigt med pärlor ungefär på hållaren och själva spöt var rosa, röd aktigt och svart :) Finfint ...
Sofia hittade ett par ridbyxor och ridstrumpor (hon hade presentkort).
Sen åkte vi till willys , och köpte ett vykort , skulle på kalas hos en klasskompis :)
Sen så skjutsade dom hem mig , och jag fixade mig , eftersom jag skulle dit 1.

När jag väl var där åt vi nachos och hade lekar , som man brukar ha :D <3
Aaa , det finns väl inget mer att berätta om just det ..
Nu på kvällen beställde vi hem pizza (Hawaii min STÖRTSA favorit! :D)
Och sen så har jag spelat Left 4 dead med brorsan och hans kompis , ögonen är fan som fyrkanter efter det ^^ haha ! xD
Ska alldeles strax gå och lägga mig , är såå tröött ! :s *GÄSP*

JUSTE ! Är jag glömsk elr ?! ÖVERSKRIFTEN! : Ansiktsmask :D !
Det hade jag ikväll , stelnande ,  som man drog upp efter typ 20 min , haha ! As konstigt ! :)


Haha ! Fult smile , därför jag ser ut som jag gör på bilden ^^ xD


Små fjortis bild :D <3


Och dagens outfit !
Skinnjacka , svart , Lindex: Pris: ?
Blå kortärmad  (fick den i födelsedagspresent!
Blå jeans Kappahl Pris: ?
KYSS! /Emma ♥ Godnatt och sov gott ! <3










Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

sv: Ååh tack så mycket! :D

Jag har en Nikon D3000. :)

kram

2011-01-16 @ 10:33:18
URL: http://iidajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Ida Johansson

sv: Nej det är heeelt lungt! :D

Tror att det kostade runt 3 tusen ungeför, 3600 typ :)

kram <3

2011-01-16 @ 20:14:29
URL: http://iidajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0