9 januari-bilder !!

Hej ! Kommer inte skriva så mycket , för har massa bilder från idag ! :


Den goda tårtan vi gör VARJE år ! :) <3


Bullar och muffins vi bakade :)


Kakor ! :D mumms...


Maränger och chokladsås <3


Emma , britisk dramaserie :P


Ett JÄTTE fint kort jag fick :)


En tröja som gick till naveln ungefär som jag skulle ha ett svart linne till :) Skit snyggt <3


Fick av pappa :) <3


En till jag fick av pappa (det är blommor på!)


Den på :D


Fick av min lillebror och hans mamma, jag vet den ser skit stor ut, men det är den inte på ! :)


En snygg scarf jag fick av min lillebror och hans mamma igen :)

Nu till saker (kläder) jag köpte själv i Stokholm på vägen hem ! :


En snygg dress som både är tröja och kjol ! Köpt: Lindex, 200 kr


En rutig skjorta ! Köpt: Lindex också, 75 kr

Ett leopard linne ! Köpt: Lindex xD 80 kr



Och den snyggaste ! En kort tröja som når till naveln och sen ett snyggt svart linne under ! :) Köpt: Lindex :) 50 kr!

Så.....nu !  Är alla bilder ute ! :D Varsågoda !
Nu måste jag gå och duscha ! <3 Imorgon börjar skolan igen ! : ( : )
Puss !!! //Emma ♥


Kommentarer
Postat av: malak

mums bad gott :) vad fina kläder du fick.

2011-01-11 @ 17:46:20
Postat av: Emma

Tack !

2011-01-12 @ 15:16:07
Postat av: jennifer

SÖÖTA UNGE<3!!

måste bara säga vilken fin klänning

P.S alla kläder var suveränr fina.

2011-01-18 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0