22:34

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ! :D

Imorse vaknade jag och Sofia halv elva, skönt att sova ut ... Jag väckte henne med att jag ropade på katten..
ha ha ..... Sen så åt vi frukost . Lite flingor och mjölk.
På förmiddan gjorde vi inget speciellt, vid 2, halv 3 tiden åkte vi till stallet, och medans vi var där, åkte mamma och handlade på ica maxi. Till söndag , då vi ska ha firande (fyller år på måndag, och ingen bra dag , för firande.)
Så ikväll har vi bakat bullar och bananmuffins...mummmsss..... <3
Samtidigt kom pappa och Bella och hälsade på lite :)
Kväll ska sofia sova här igen , nu ska vi strax sova tror jag , mamma ska jobba imorgon så vi måste vara knäpptysta :) :( ....
Puss och godnatt ! <3

Jag just nu :)

Vi ikväll ! :) <3

YAY ! :) <3

PS !: Jag LOVAR snart får ni bilderna från Teneriffa och mina kläder, och hästarna från idag jag LOVAR !

Pöss ! :) //Emma o Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0