KOMENTERA!!!!! :s

KOMENTERHejsan ! :)

Hemma idag igen. Har inte mått så bra...Har ju fortf feber såå.. Men ska försöka komma iväg imorrn.
är hemma själv idag, bror var hemma igår också. Mådde inte heller bra :s men idag är jag själv.
Ska äta vofflorna som är kvar sen :D mummms !... Vem gillar inte vofflor ? :) :o
Har bara sååån stor lust att göra något nytt med bloggen.... Tex.. ny heder ? Men vet inte hur man gör !?
Om inte andra än mina kompisar komenterar har jag STOR lust att stänga ner bloggen ! Det är inte så kul att få från samma personer hela tiden.... Inget taskigt mot dom som ÄR duktiga på att komentera. Och vrf har statistiken sjunkit igen !? Vad händer ? Här lägger jag ner tid på er och på bloggen och så händer inget !? KUL! Ni skulle bara känna hur det känns....
Aja.... Tråkigt..


Kommentarer
Postat av: malak

du får INTE stänga BLOGGEN!!kom i gen nu.



2011-02-23 @ 15:24:55
Postat av: malak

det dära "kom i gen nu" var inte till dig emma :) det var till alla som läser din blogg att dom skulle komentera lite mer :)<33

2011-02-23 @ 15:26:45
Postat av: Emma

Haha :D

2011-02-23 @ 18:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0