HEMSKT !!!!

Den här lilla stackaren....har blivit utsatt för:

Blivit ihopbunden fram-och bakben och blivit släpad efter en bil.... Sedan har den blivit dumpad och nergrävd i en grop, de sista timmarna blev han/hon "omtagen" (tog hand om han) och sen dog han/hon av att han/hon inte orkade ta sig upp!  HUR F**N KAN MAN GÖRA NÅGOT SÅNT ? VAD ÄR DET FÖR SJUUUUUKA MÄNNISKOR SOM FINNS PÅ VÅR JORD? HUR TÄNKER MAN DÅ? INGENTING ,VERKAR DET SOM, SÅNT HÄR ÄR VERKLIGEN INTE OKEJ ! Dom som gjorde detta , borde få lida lika mycket som den här lilla sötnosen , ! Om inte MER !

Detta läste jag på en annan blogg och blev VÄLDIGT upprörd !

Förlåt för ett argt inlägg men sånt här är VERKLIGEN INTE normalt och VERKLIGEN INTE okej ! :S

Vi syns och hörs ! Puss //emma


Kommentarer
Postat av: nora

jag håller med dig helt! blir så jävla arg!

Jag fattar inte hur man kan göra så mot en häst eller vilket djur som helst,tänk vad den lilla fölungen fick lida...

Dom som gjorde det måste helt klart ha varit sjuka!



/kram

2011-02-03 @ 16:20:07
URL: http://noraaahlin.blogg.se/
Postat av: Sofia! <33

Jag håller också med dig Emma fett dåligt! Det är ju fan djurplågeri. Starkars häst.

Har dom inget annat vett för sig eller?

Puss o kram <33 :)

2011-02-07 @ 11:33:50
Postat av: Emma

JAA ! :( :)

Puss <3

2011-02-07 @ 15:22:46
URL: http://hhjaartat.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Stackarn :( <3

2011-02-12 @ 09:38:47
URL: http://lovisaeklofff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0