GRATTIS ! :)

Hejsan ! :)

Angående rubriken... Sofia fyller år imorgon! (Ingen f12 längrexD) Och jag tror inte jag hinner blogga imorgon,
eftersom efter skolan ska jag direkt till stallet (Lisa och Sherry) och sen kan jag tänka mig att vi ska hem till Sofia
och dom imorgon och fika (tror inte det men iaf).... Och skulle bara säga: GRATTIS till henne :D <3
Idag har det varit bra :) Som vanligt... Skulle ju egentligen göra Hinduism provet men tyckte jag behövde träna lite mer så fick det tills imorrn :) <3


Bella <3


Lite godis :)


<3 :)


Haha... när Sofia skulle cykla hem... märkte hon att hennes plastpåse var borta !
Den hade blåst bort, och om ni ser där bak vid buskarna ligger den xD haha ! (gul)

KYSS! Ska till Rusta med mamma nu, //Emma <3


Kommentarer
Postat av: Sofia!<33

Tack sötnos :) <3

2011-02-17 @ 17:35:43
Postat av: Emma

Hihi :) vsg <3

2011-02-17 @ 18:34:10
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0