That's a very,mery christmas

Hejsan!

Förlåt för den super kassa uppdateringen idag, men Malak har varit här sen 12, och vi har hitttat på massa skojsigt. Vi har tittat på film och käkat godis, vi såg på "Baksmällan 2".
Sen har vi tagit kort som kommer upp här antingen sent ikväll eller imorgon. Nu ikväll ska jag till Becca, på filmkväll med Sofia.
Jag vet inte riktigt vilken film vi ska se, men det får bli en överraskining antar jag (:

Imorgon är det då sista dagen på 2011, och då ska min och Sofias familjer fira tsm! Kommer bli superkul, det kommer massa folk, runt 17 pers tror jag.  Vi ska "smälla" mentos med cola! Video kommer, tror jag!

Nu ska jag äta tacos, puuuss!


Min fina, underbara tjej för en liten stund sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0