SuPeR.jAnNe !

Tjoo!

Nu har jag kommit ut ur duschen och ätit lite. Ridningen gick gryyyyyymt bra! Jag fick Super.Janne, och den ponnyn är ju SÅ underbar! Heelt amazing! ♥ Han är så himla arbetsvillig och det är jätte kul!
Iaf så red vi lite på mittvolten och tränade på att flytta bakdelen utåt. Gick jätte bra, han var mjuk och riktigt fin i halsen. Bland dom bästa ridningen ever. Älskar den ponnyn!

Imorgon, efter skolan går jag hem till mormor och morfar och så klipper morfar mig. Bara topparna dock. Ska bli skönt och bli kilppt.
Ett litet tips till er som har TUNT hår!
Klipp det oofta, hälst typ 1 gång per 8:onde vecka och ha hårinpacking 1 eller 2 ggr per vecka. Håret blir mycket tjockare och längre då. Och sen så har jag hört att man ska äta bra också. Och duscha ganska ofta.

Allt det där gör jag, och mitt hår har varit RIKTIGT fult och tunt i flera år, men nu innan högstadiet har jag försökt och göra allt det där, och det funkar verkligen! Mitt hår har aldrig varit tjockare! Looove.

haha, bara ett litet tips ;)


I love u


I love u 2

Godnatt! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0