OMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMB*Andas*OMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBOMBO

HEEEEEJ!!

Åhh, min julafton har varit jätte bra än så länge! Vid 10-tiden kom mormor och morfar hit och då åt vi gröt, sen öppnade vi alla julklappar. Och giiiissa vad jag fick!?

Mistletoe, MY WORLD (!!!), Justin Bieber *Min historia*, face mask, läppglans, mascara, 1000 kr, 2 biobiljetter, "uppvärmare" till datorn, body lotion och lite sånt.

Önskade mig bara Mistletoe-albumet, men fick MY WORLD också! OMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBBBBB!
*svimmar*...

Tillbaka :D Pappa är sjuk idag, så han följer inte med ut till farmor och farfar sen :'(. Vi ska ut dit vid 2 ungefär.
Då fikar vi, öppnar paket, ser Kalle Anka och äter.

Egentligen skulle vi hem till pappa efter farmor och farfar, men eftersom han är sjuk, så åker vi hem till mamma igen.

Måste gå nu, puss och ha en awesome julafton!!


*LOOOVE*


*Min historia*


Right here, Right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0