My dreams..

Godkväll!

Min dag har varit jääkligt chill. Jag har bara legat och tänkt och sett på en massa VD-avsnitt! Det absolut bästa programmet ever! Loove.
Jag har tänkt lite på mitt "liv", hästarna, bloggen, kompisarna, min fritid och lite så.

Bloggen: Ser ut som jag tänker behålla, men jag och Fia tänkte starta en blogg tsm, kanske, om jag orkar och hinner.

Hästarna: Jag hittade ett litet russ som man kunde få bli medryttare till, tyvärr var det någon som redan hunnit bli det på den hästen, men hon skulle höra av sig ifall russet blev ledigt igen! Hoppas, hoppas! Har letat efter en sån annons i snart 1 och ett halv år.

Kompisarna: Vissa har jag glidit isär så sjukt mycket med, känns inte som jag har så mycket kompisar kvar, och det är därför jag skrivar "FML" typ heeela tiden, men det ska det bli ändring på!
Imorgon tex, då blir det Alva, Bea och Fia!

Min fritid:
Jag vill så hemskt gärna bli skådespelare, mer än något annat, så jag tänkte börja med något sånt. Och sedan ska jag börja sjunga! Kommer bli toppen!

Så ser min "planer" ut. Ni kanske inte bryr er, och det behöver ni inte heller, but this is my life.


VÄRLDENS finaste, älskar dej så oerhört mycket, helt sjukt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0