jullov -.-


*That's a very, mery christmas"

Jaha, då har man jullov, fett trååk ju.. Har ju inget piss och göra på dagarna. Får väl underhålla mig själv med massa filmer. Men skönt utan lääxor och alla prov.
Och TÄNK imorgon kan vi säga: "Imorgon är det julafton" yaaay!
 Juste, det fick mig att komma ihåg att T, S och jag har köpt paket till varandra, och vi öppnade det imorse. Jag fick örhängen av båda, men dom jag har på mig på bilden över ↑ fick jag av T, så sjuuukt snygga! Tack bästis, festis! ♥ Och sen fick jag en gigantiskt JB poster av Sofia, som snaaart ska upp på min vägg, LOVE! Thanks honey ♥

Är sjukt nöjd, och i övermorrn kommer det meer! :D taha..


Dagens outfit, medans jag ändå håller på och bloggar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0