Jävlar...

Hej!

Ett tag sen jag bloggade känner jag... Bara 1 dag sen då, men ändå. Idag har det varit ganska chill skoldag. Fick sluta en timme tidigare typ. Hade SO-12:an i slutet så aa.
Ikväll är det sista ridningen :'(, verkligen as tråkigt. Men har Super och vi kanske skulle få hoppa! Hoppas.

Ikväll vid 7, ska jag BO vid twitter. Alla svenskaBeliebers ska bomba Justin med:
"Bring JB to Sweden" osv. Han SKA hit!
Annars dör jag...seriöst.

Sofia kommer hit och då ska vi käka mellis och titta på Julkalendern, skojar inte, den äger! (!!!) taha...


Jääävlaaaaar....!!(osvosvosvosvosvosvosvosvosvosvosvosvosvosvosvoosvosvosvosvosv....)




haha...miiiffo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0