Ja/Nej?

Hej!

Nu är jag hemma från hopptävligen, och ni undrar säkert hur det gick, eller? Jag kan börja med att säga att jag inte kom hem med en rosett, tyvärr.
Andra hindret (vattenhindret) stannade lille skithesten på, men hon trampade lixom runt på stället, så jag fick vända om och då hoppade hon, och det räknas som 4 fel. Så tyvärr, men annars gick det jätte bra, hon är bäst! Hon har bara ett väääldigt humööör... ;)
Ikväll, vid 4 tiden ska jag till mormor och morfar och käka. Mormor fyller år den 22:a, men vi ska fira henne idag.

Inte för mycket begärt, men... Jag försöker blogga, men det är inte så himla roligt när ni ALRDIG kommenterar.... Jag lägger ner tid på min blogg, för ER skull, och dels för att jag vill skriva, men också för er skull, och då ska jag väl få tillbaka lite för det eller? Tydligen inte...

Så nu ställer jag en fråga, EN gång för alla! Ha kvar bloggen eller inte!? JA/NEJ?



Kommentarer
Postat av: Sofia

JAAAAAAAAAA! Din blogg är jääätte rolig och läsa, så du får INTE ta bort den gumman!!



PUSS <3333

2011-12-17 @ 17:39:37
URL: http://mmyyliife.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej emme pemma! Sååååååklart du ska ha kvar bloggen!! :D synd att jag inte kom ut och kollade... Bra jobbat, kan inte vara lätt att rida den lilla bushästen ;) puuuss

2011-12-17 @ 19:40:19
Postat av: Alva <3

Du var jätte duktig endå! :)

2011-12-17 @ 21:35:30
URL: http://alvaozolito.bloggplatsen.se
Postat av: Alva <3

HA KVAR BLOGGEN <3!

2011-12-17 @ 21:36:05
URL: http://alvaozolito.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia

JA Såklart du ska ha kvar den! Puss<3

2011-12-17 @ 23:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0