Godnatt, kära läsare.

Hej!

Är med Sofia just nu. Ikväll, hos farmor och farfar var det jääätte mysigt! Och jätte skojsigt. Vi åt mat, fikade och hade det allmänt trevligt.
kusinerna var där och syster med hennes barn Melwin, som jag inte har träffat på fleera månader, så det var jätte kul! (:
Jag och Sofia har nu startat en blogg tsm! Den heter,
www.ponnybrudaarnaa.blogg.se , så ag hoppas ni följer med mig dit! Jag tänker såklart inte radera den här, men det skulle vara kul om ni följde med mig dit också!


Imorgon, vid 12-tiden kommer Malak hit, och på kvällen så skulle jag och Sofia kanske på filmkväll till Rebecca, blir nog en jätte rolig dag imorgon! Puss, och godnatt!


-Idag (:

kram.

Kommentarer
Postat av: frida

sv; ja gud jag älskar honom!!

fick hans parfym i julklapp ;)

2011-12-30 @ 15:25:52
URL: http://fridalindberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0