Frida=Justin



Hej!

Nu sitter jag och Sofia med varsin fet godispåse vid våra datorer. Hon fick en ny dator i julklapp. Idag har jag inte gjort ett piss. Tagit det lugnt och lite så.
Imorgon ska jag och Sofia upp tidigt på mellandagsrean. Som jag kanske skrev i inlägget under?
Förut var vi bara vid willys och köpte godis och läsk till oss. Samtidigt fick jag syn på en Frida-tidningen där Justin var med i, så jag köpte den! Så är fett nöjd här nu asså :)
Sofia och jag tänkte dygna inatt, så det kanske blir lite små inlägg hit och dit... tihi.

BTW, förut när jag var inne på Twitter, twittrade Justin, och det kom upp på EN gång på min (jag var inne juust då), så jag pepproderade honom med: "Follow me" osv....

Intressant huh? ;) Hahah... godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0