f*cking örat...

Tjena!

Nu har syster precis gått hem (T.), vi har haft SJUKT kul! Dansat och bara pratat ♥ Jag följde henne till bussen precis. Apropå det, så skrek jag till en gång förut, och nu har jag så j**vla ont i örat! Asså seriöst, helt sjukt ont!
Det dånar i hela örat typ, någon som vet vad som händer där inne!? xP
Imorgon kommer pappa hit och skulle fika, myys! Och på lördag är det hopptävling!! Men nu får jag se hur det blir, örat gör så himla ont.. :'(
Vi hörs imorgon! Nu ska jag käka glass, mumms!
Förra tävlingen, undvik mitt peddoléende...
förresten! Så kanske jag vill börja ta sånglektioner, vad tror ni om det? ni vet ju inte hur jag låter, men ändå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0