25 december

Tjena!

Ligger och chillar i sängen just nu. Har lite ont i hjärtat, brukar jag få lite då och då, pga stress, men jag vet inte...
Min jul har varit bra, inte den bästa, hade ingen som helst julkänsla, och då är det inte lika kul, men jag har fått bra grejer!

Hos mamma fick jag:
Mistletoe, MYWORLD, JB "Min historia", body lotion, 1000 kr, 2 biobiljetter, en tröja, ett underlägg till datorn, mascara, läppglans, VD-säsong 2, örhängen, godis,  har säkert missat något

Hos farmor och farfar fick jag:
En tjocktröja för 500 spänn, vantar, pälsmössa, locktång, sminkväska, svarta jeans,  har säkert glömt något här också.

Ni får iaf bild på det någon annan dag. Inatt ska Sofia sova hos mig igen, vi ska dygna, alltså se på alla VD-avsnitt, och imorgon ska vi på rean, på stan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0