The world is not easy, you have to fight!

Hej!

Förlåt för den super dåliga uppdateringen, men det är ganska stressigt med skolan och så.. Man måste ju komma in i det "vanliga" och jag har inte vant mig riktigt ännu. Är riktigt trött efter skolan, och då orkar jag helt enkelt inte sitta vid datan, men ni är ändå heeeelt grymma på att titta på bloggen, igår tex hade jag 30 läsare! :D
Mycket för min blogg! Men iaf igår i skolan så var det inget speciellt, vi var ute lite, och hade no lektion i 2 timmar! -.- kul ^^ Och sen hade vi skolfoto, blev ganska bra! :DDD
Idag har vi inte heller gjort något speciellt, haft no lektion i 2 timmar till! haha... livet på högstadiet! ^^
Ska gå och lägga mig nu, vi har sovmorgon till 9, och då ska vi på utflykt!


Puss och godnatt! Kom ihåg att ni är bääst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shobrä!

du är med i en av mina tävlingar och det är lite info som jag vill att alla ska veta, har rablat upp dem i ett videoinlägg.

Skulle va jättebra om du kollar, just för att slippa onödiga frågor! Du hittar det här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/videoinlagg-till-alla-som-ar-med-i-mina-tavl.html

2011-08-26 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0