Grymmaste dagen någonsin...

Hej sötaste!

Idag har varit sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt kul! Jag och Malak åkte till Kneippbyn vid 11 ungefär. Då går vi hela sommarland, hoppar studsmattor åker larven o allt det där! Sen gick vi in på vattenland, där vi var kanske 1 timme?
Sen när vi ska tillbaks till sommarland träffar vi: Rayan, Tilde, Emilia, Lovisa och Wilma! Så grymt kul att träffa dom! :D
Resten av dagen var alla vi på sommarland, hoppade studsmattorna mest, dom är as bra studs i, och sen så paddlade vi kanot och trampade trampbåt! xD Så hiiimla kul! När jag, Tilde och Rayan åkte en trampbåt, så åkte vi förbi ett par höga blommor (som det spruttade vatten ur då och då) och vi fastande precis under! Men som tur var hann vi åka en bit ifrån så vi slapp att bli jätte blöta, men vi höll på att ramla ur båten! xD Kan fan inte beskriva hur kul vi hade!
Måste göras om! ♥ Vi åkte hem vid 6, då Kneippbyn stängdes.  Ikväll käkade vi våfflor och efter det tittade mamma, Robin och jag på "Bad teacher" , skit bra! och samtidigt åt vi Ben & Jerrys. Gytt!






möms

Imorgon ska jag ta hand om Bella! Och kanske dra till stallet med Sofia :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej



:)

2011-08-11 @ 00:30:26
Postat av: maily

Ja det va grymt kul gumman!! Vi måste ses snart igen !! Ha det bra! PUSS<3<3<3

2011-08-11 @ 17:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0