Faith♥

Heej!

Sorry för en dålig uppdatering, men jag och Tove har hittat på massa :D I går så gjorde vi inget speciellt direkt, vi gick till willys med Sofia, och sen så gick vi till linbanan och åkte lite där, typ klockan 10 på kvällen.
Innan det red ju jag! Och båda var med :) Jag valde att rida Faith! En unghäst, på 5 år. Jag väljer Sessan nästa gång ;)
Iaf, så gick det bra, vi red i skogen, till volten. Där vi arbetade med ställd inåt, och även i volter. Det gick faktiskt jätte bra! I galoppen, så var det något speciellt, att hon typ inte ville galoppera i skogen. Men jag fick upp henne, men det blev lite slängtrav och sådant.. Men hon var huuur duktig som helst, och sen är hon väldigt snäll. Gör ingenting.
Ni får bild på henne. Idag hade jag och Tove tänkt och åka till Kneippbyn, men vi vaknade ju vid 11, och ska på filmkvällen halv 6, och vi var inte klara eller något, och vi visste inte heller hur vi skulle ta oss ut ^^ Så vi sket i det.
Vi tänkte åka dit nästa helg. Idag ska vi inte göra något speciellt. Men vi hörs senare!





Fin hest! ♥


tihi ♥


Foton tagna av: Tove ♥


Min fina bästavän! ♥


sööta!


Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Alva :)

Vilka fina bilder på dig o Faith :)!

Och tack för att du förklarde hur jag lägger in smileysarna på bloggen <3!

2011-08-17 @ 13:07:04
URL: http://hestoryttare.blogg.se/
Postat av: Sofia :)

DU var jätte duktig :) <3

2011-08-17 @ 23:41:54
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0