70

Hej!

Tove sitter bredvid mig just nu :) Hon kom vid typ kvart i 5. Då gick Vicki hem. Vi gick runt lite på stan (jag och vicki.)
Sen så gick vi hem och planerade filmkvällen lite :) och sedan har vi spelat PS 2, singstar och kort :)
Sen gick hon hem då, och Tove kom hit, och då gick vi direkt till stallet och tittade på Sofia som red! Hon red Rosete :)
Det gick jätte bra. Tack vare att jag kom 3:a på: www.anneliih.blogg.se så har det varit 70 läsare på min blogg idag!!!!!!!!!!!!!!!! :o Annars är det runt 20! herregud... nice :D Fick ett par as fina örhängen av Tove också! Tack gumman! ♥ (Lägger in en bild antingen senare, eller någon annan dag.) Nu ska vi göra någonting.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0