Love Generation!

Hola amigos! :)
Sitter i ett nystädat rum och lyssnar på Love Generation-Dance Alone.... Så grymt bra tycker jag!
Vid 11 tiden imorse åkte vi bort till min farfars "garage" kan man säga och fick plocka hur mycket saker vi ville.
Det var en kille som hyrde min farfars "garage" och höll på att sälja massa snus och cigaretter och massa cigarett reklam, pennor, kylskåp, mobilficka aa typ sånt, sen hade han inte betalat hyran och flyttat där ifrån och lämnade alla saker kvar och sa att vi fick ta allting, och för det mesta var det lådor och sånt som vi slängde, och en hel container blev fylld! Sen så tog jag och min bror två var av dom där "mini" kylskåpen! Hur gulliga som helst! :D
Efter det åkte jag,mamma,Robin och pappa ner till Mc.Donalds och åt, sen åkte vi till skogen och fikade och var ute på en långpromenad med Bella! :) Jätte mysigt! <3 Ska strax äta. Har varit liite med Sofia också. Ganska tråkigt men ändå ganska rolig lördag :) Får hitta på något kul ikväll....


Igår morse...Stråååålande väder :)


Lilla Bobby <3






<3


Älskar dig lilla Lisa <3


Vilka söta små öron :) <3


HAHA :D <3


*puss* <3


AW! <3


<3


<3


Fia fick punka ^^






Arbetande myror :D


Sofias däck! :o haha!!! Ni skulle bara FATTA vad jag garva! xD

PUZZ!! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0