I´m never forget ♥

Tjena!

Har blivit lite dåligt med uppdatering, har inte haft tid eller ork..... *suck* Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan, haft ganska roligt ändå :) Har varit ute med Sofia i typ 2 timmar och försökt sålt så mycket majblommor som möjligt! Och det har gått gaaanska bra, sålt för typ 300 kronor. För en stund sen kom jag hem och då hade mamma och broder gjort hemmagjord pizza! Mummmmsss...... Imorgon, efter skolan ska jag och Sofia rida! :) ♥ Kulkul....! Ska ringa Sofia nu, GRYMT skönt att det är Fredag imorgon! Sen är der påsk och påååååsklooooov!!! :D  BIG HEEEAAAART!!! ♥♥ NÄstan hela veckan har älsklingen varit sjuk.,,,, krya på dig bästavännn! ♥ Love you! ♥ Nej nu ska jag ringa! Men ni får lite bilder innan, som jag lovat att lägga upp! ♥





ÅHHH älskade heeesten! FATTA vad jag älskar dig! ♥

För andra är du bara en häst, men för mig är du ALLT! ♥♥♥♥♥

♥SÖÖÖTA HEEEST!♥FOREVER, YOU AND ME!♥


På slöjden i tisdags :D



PUSS! ♥



Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Jag älskar dig sötnos <3 Puss <3

2011-04-16 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0