"Huset fullt av hundar"

Hej sweethearts!

Har ätit klart mina pannkakor nu :) Innan duschade jag, riktigt skönt var det! :) Ikväll på ridningen fick jag.................................SESSAN!!!! <3 O-M-G! Vad jag har saknat henne! <3 Det gick iaf bra. När vi skulle galoppera i volt ledde jag mycket med tygeln och då fick hon alltid syn på spöt, och då började hon springa fortare :D haha! :D Sen släppte jag det, och då blev det lite bättre. Jag körde utan gummiband idag också, och det gick också bra :) Ni får inte bilder ikväll för Sofia har alla, så någon dag ska jag be henne om dom.
Sitter och tittar på "huset fullt med hundar" nu, ganska bra faktiskt! :)

Puss och godnatt! <3




Kommentarer
Postat av: Toffsan<3

Va kul att du fick rida Sessan!!!!! <3

2011-04-14 @ 12:39:18
Postat av: Emma

Jaaaaaaaaaa! :-) <3

2011-04-15 @ 06:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0