Hos daddy :)

Hej!

Nu i helgen, ska jag vara hos pappa, och nu äntligen har han köpt internet igen! :) HAPPYFACE! :D Idag har jag och Sofia varit i stallet, var nog den roligaste ridtur jag varit på! Fan vad kul vi hade! Haha,,,,, Vi travade barbacka en gång på väg hem, och då blirhästarna extra pigga så vi skumpa omkring (inte överdrivet) och jag höll på att ramla av.... xD Sofia satte sig typ nerför Sherrys mage för skojjs skull, och sen skulle hon sätta sig normalt igen och tar i för mycket och ramlar över på andra sidan ^^ Och får värsta skrapsåret! Typ ett hål inåt, såg fett läskigt ut! :o <3 Kul var det iaf,,,, jag garvade...... xD Vi tog inga bilder idag eftersom vi hade mycket från förra veckan. Ikväll har jag tittat på Vampire Diaries,,, och det programmet toppar första listan på favorit tv- program! Det är sååå grymt bra, men man måste vara med från början. Typiskt nog.
Sen har vi ätit lite choklad finger, typ kakor. Mumsigt! Och ikväll har vi ätit hamburgare och tittat på "Svensson Svensson" . Nu är Robin och pappa iväg för att hämta farfar på "Black sheep" så jag är hemma själv med lillebrorsan, (som sover)....... Ska alldeles strax se "starstruck" Jätte bra film! :) <3



Hon till höger, är så sjukt fin tycker jag!

ÅHH vad gott! (cp-bild jag vet!)




Jag vill bara proppa i mig dom här! :D

PUSSI!!! BRB film!
PS: PÅÅÅÅSKLOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!! <3 Ha ett gött lov! <3 PÖZZ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0