GRATTIS!!! ♥

Hej! :)

Sry för dålig uppdate, men jag har inte haft tid, chillat :D Påsklov, så himla skönt! Kan fan inte beskriva hur skönt det är. Iallafalla så såg jag klassen igår (BRS,Innebandy) och dom vann alla matcher och gick till semifinal! Som är på torsdag. Vår klass är bäst! ♥ Seriööst! :) Då innan matcherna hade jag och Sofia gjort skyltar x) som ni ska snart. Och Sofia sov hos mig inatt, vi hade det mys. :) Idag har jag och Sofia varit på stan och köpt lite presenter till Tove, älskling, för att hon fyller år på torsdag! Min lilla älskling ♥ Grattis i förskott gumman! ♥
Och ni får inte veta vad jag har köpt :D Nu, ikväll ska vi gå ut i skogen med Bella och grilla korv och fika! Mumms... Pappa kommer när som helst så jag lovar att ni får bilder sen!
 PUUSSSII!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0