Day with Emilia and Sofia ♥

Hi bitches....

Kommit hem från stallet och från Sofia nu :) Emilia, jag och Sofia har bakat till klassen imorgon.... ni får se vad det blir någon annan dag :) Mummsigt blir det iaf. Och kul hade vi! :) Sen stack vi till stallet för att jag och Sofia var tvungna att skaffa prao-plats, lappen skulle igentligen varit inne igår, men jag satt och ringde igår i en och en halvtimme och ingen var intresserad! ^^ Så det fick bli stallet i år igen :) Men det blir bra dee,,,,
Ska gå och käka mat nu, har inte ätit något efter skolan! Förstår att jag är hungrig nu! :D
GODNATT!! Jag tror inte jag hinner blogga imorgon för pappa kommer hämtar mig halv 4 efter stallet och sen ska vi ut till tofta och hjälpa mormor och morfar att sätta upp deras husvagn.

PUSS!!!


Gammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0